Club Night Tech Edition

• Dit evenement is voorbij.

Club Night Tech Edition

◼️🟪CLUB NIGHT TECH EDITION🟪◼️

Over een kleine maand is het tijd voor de club night tech edition!

Verschillende DJ’S uit de omstreken en van verder weg komen naar de soos!

Wij lichten hier alle DJ’s voor jullie uit.

DEEJOB: Deze jonge man is al een tijdje bezig met draaien en produceren van de lekkerste house tunes. Hij is ook zeker geen onbekend gezicht meer bij de soos, en dus beloofd dit een prachtige openings set te worden!
Zeker de moeite waard om op tijd te komen!

STANLEY REDEX: deze 19 jarige house DJ studeert aan de Herman Brood academie op de opleiding dance music producer. Hier worden jonge talenten opgeleid tot succesvolle producers en DJ’s. Stanley Redex is hard op weg om hier een van te worden. Met zijn techy sounds heeft hij al menig festival zoals bijvoorbeeld solar, en parkcity live op zijn kop gezet. Zeker de moeite waard dus!

ROEL MAESSEN: Deze man kennen we inmiddels al een tijdje bij de soos. Vorig jaar won hij de contest voor open air, en dit jaar staat hij daar weer. Met zijn heerlijke house en techno muziek laat hij iedereen los gaan. Bereid je voor op een heerlijk setje en zorg dat je deze niet mist!

MELVIN SPIX: Onze headliner van de avond is een gevestigde naam in de techno scene. Festivals als free your mind, complex, groove garden, nachtdienst en nog veel meer staan al op zijn lijstje. Een Dikke hardtechno set beloofd het hoogtepunt van de avond te worden. Deze wil je echt niet missen. Be there!!!

XY: de boys van xy gaan de avond afsluiten met een techno set van formaat. Deze local boys zijn zelf niet vies van een techno feestje en zullen deze ervaringen dan ook zeker meenemen in hun eigen set.
Een klapper van een einde op wat beloofd een mooie avond te worden!

Deze line up beloofd veel moois! En dat voor maar 5 euro!

Wil je dit niet missen? Scoor je tickets dan snel. Ze gaan als een tierelier!

Info en de link hieronder👇 of in onze bio!

📅 Vrijdag 28 Juni
📍 Kloosterstraat 32, Herkenbosch
🏷 Early birds Sold out!!!
🏷 Regular birds €5
⏰️ Aanvang 20.00uur