Wafelactie @ Jan Linders

• Dit evenement is voorbij.

Wafelactie @ Jan Linders

Maandag, 30 december a.s.(dus niet op zaterdag) vindt onze laatste actie bij Jan Linders plaats. Tussen 10.00 en 15.00 uur zullen enkele jeugdleden en enkele vrijwilligers van Jeugdsoos Amicale zelfgebakken wafels bij Jan Linders verkopen. De wafels zijn gebakken naar oma’s recept en dus erg lekker. De wafels zijn te koop voor 3 euro per zakje. Bij aankoop van 5 zakjes of meer ontvangt u bovendien het zesde zakje gratis. Uiteraard kunt u de wafels in de winkel ook proeven.

Met deze wafelactie komt tevens een einde aan onze acties bij Jan Linders. We bedanken Jan Linders voor dit mooie jubileumcadeau en willen iedereen bedanken die ons, op welke manier dan ook, gesteund heeft bij de acties, die wij bij Jan Linders mochten houden.

We hopen ook bij deze laatste actie nog velen van u bij ons verkoopkraampje te mogen begroeten op maandag, 30 december. Mis ons niet.

Tot slot wensen we iedereen een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2020.

dec 30 2019

Date: 30 december 2019